- ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Super User
Ο Ζελένσκι ένα 24ωρο μετά την επίθεση του Τράμπ λέει ευχαριστώ και πως είναι έτοιμοι να υπογράψουν για σπάνιες γαίες

Μια μακροσκελή δήλωση με την οποία, μεταξύ άλλων, εκφράζει την ευγνωμοσύνη του προς τις ΗΠΑ για τη στήριξή τους, ανήρτησε στο Χ το μεσημέρι του Σαββάτου ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντιμίρ Ζελένσκι.




































