Αποφασίζοντας κάποιος να περάσει το κατώφλι μιας σχολής μαχητικού συστήματος ή πολεμικών τεχνών, η αναγκαιότητα της επίγνωσης του λόγου που θέλει να μαθητεύσει και να διδαχθεί, πρέπει να είναι πλήρως και απολύτως συνειδητή επιλογή από τον ίδιο, δίχως να επηρεάζεται ή ακόμα και να ωθείται από το οικογενειακό ή φιλικό του περιβάλλον.
Εφόσον λοιπόν ενταχθεί ως μέλος της μαθητικής κοινότητας, πρέπει να γνωρίζει πως ο δάσκαλος – εκπαιδευτής ο οποίος άγει, είναι ο κεντρικός πυρήνας και ο υπεύθυνος για την λειτουργία αλλά και την σωστή διδασκαλία του συστήματος που επέλεξε να διδαχθεί.
Το πλεονέκτημα που έχει ένας υποψήφιος μαθητής στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι, πως ο ίδιος θα επιλέξει τον δάσκαλο και το σύστημα αυτοάμυνας (πολεμική τέχνη, μαχητικό σύστημα) που θέλει να μάθει σε αντίθεση με τον δάσκαλο ο οποίος δεν έχει την «πολυτέλεια» επιλογής μαθητών, ενώ καλείται να καλωσορίσει, να αποδεχθεί και να διαχειριστεί μέσα στο μάθημα πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες, αλλά και συμπεριφορές.
Αδιαμφισβήτητα κανένας μαθητής δεν είναι ίδιος με κάποιον άλλο, ο καθένας χαρακτηρίζεται από την μοναδικότητα του χαρακτήρα, της προσωπικότητας, της ατομικής αλλά και διαπροσωπικής του συνείδησης, όπως επίσης και τις αντιληπτικές ικανότητες που διαθέτει.
Η προσπάθεια που καταβάλλει ο δάσκαλος προσπαθώντας να βοηθήσει τον κάθε ασκούμενο ξεχωριστά για να μπορέσει να εξελιχθεί, είναι η ίδια δίχως καμία μεροληψία από μέρους του, αντιμετωπίζοντας τους όλους ισότιμα, ανεξαρτήτως επαγγέλματος, κοινωνικής κατάστασης και μόρφωσης.
Ο ρόλος του δασκάλου, δεν είναι καθόλου εύκολος όχι μόνο ως προς την διδασκαλία, αλλά και ως προς την απόκτηση του τίτλου.
Ένα μεγάλο προσόν του, είναι η μεταδοτικότητα που πρέπει να έχει για να είναι σε θέση να μεταδώσει τις γνώσεις του μέσα από την διδασκαλία, η αντιληπτική του ικανότητα, στο να μπορεί να διακρίνει πιθανές αδυναμίες σωστής τεχνικής εκτέλεσης σε κάποιον μαθητή, ώστε να μπορεί με την καθοδήγησή του να τον βελτιώσει, όπως επίσης κομβικό ρόλο κατέχει και ο χρόνος που χρειάστηκε για να γίνει εκπαιδευτής.
Δεν νοείται και δεν είναι μόνο γνωστικά, αλλά και ηθικά σωστό να μπορεί να γίνει κάποιος εκπαιδευτής μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, αποσκοπώντας μόνο στην επαγγελματική του αποκατάσταση με «οδηγό» το οικονομικό όφελος. Αυτό θα ήταν μελλοντικά καταστροφικό όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για τους υποψήφιους μαθητές του, καθότι οι γνώσεις που θα έχει αποκτήσει σ αυτό το ελάχιστο χρονικό διάστημα δεν θα είναι επαρκείς και σε ικανοποιητικό επίπεδο για να μπορεί να διδάξει σωστά και υπεύθυνα.
Η Krav Maga Protection International KMP, αποσκοπεί στην «ποιότητα» και όχι στην «ποσότητα» των δασκάλων της, γι αυτό και έχει στο δυναμικό της ανθρώπους οι οποίοι έπειτα από πολυετή μάθηση έφτασαν να γίνουν εκπαιδευτές, με συνεχή εξάσκηση και προσωπική εξέλιξη, δίνοντας το βέλτιστο των ικανοτήτων τους, μέσα από την σωστή διδασκαλία αλλά και την μεθοδικότητα, ενώ βρίσκονται πάντα κοντά στον μαθητή, βοηθώντας τον να εξελιχθεί κι εκείνος, όχι μόνο σε τεχνικό επίπεδο, αλλά και σαν προσωπικότητα.
Ο Δάσκαλος δεν είναι τίτλος, αλλά ικανότητα και στην Krav Maga Protection International KMP, μόνο αυτός που είναι ικανός για να γίνει δάσκαλος, διακρίνεται και πιστοποιείται!
- Πως μπορώ να γίνω εκπαιδευτής κραβ μαγκά στην KMP International : ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
- Πληροφορίες για την KMP International : ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Διαβάστε ακόμα :
Ακολουθείστε το UFight.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλα τα τελευταία μαχητικά νέα για το ΜΜΑ στο ufight.gr