- Boxing
- Super User
Κατζουράκης στην ΕΡΤ : «Μονόδρομος να πάω στις ΗΠΑ, έχω στερηθεί σε μεγάλο βαθμό την παιδική μου ηλικία» (vid)

Στην εκπομπή ‘Στούντιο 4’ της ΕΡΤ μίλησε ο πυγμάχος Ανδρέας Κατζουράκης με αφορμή την επαγγελματική καριέρα του στις ΗΠΑ που παίρνει φωτιά.




































