Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Continental στη Μ. Βρετανία, το 83% των ερωτηθέντων οδηγών παραδέχθηκαν ότι δεν έχουν ελέγξει την πίεση των ελαστικών τους τις τελευταίες 30 ημέρες.
Παράλληλα, σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων ανέφεραν σε σχετική ερώτηση ότι δεν έχουν ελέγξει τα ελαστικά για το ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των 90 ημερών ή και ακόμη περισσότερο.
Τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι μια μεγάλη μερίδα οδηγών μπορεί να έχει χάσει σε αυτό το διάστημα ακόμη και το 30% της πίεσης στα ελαστικά του αυτοκινήτου τους χωρίς να έχουν μπει στον ελάχιστο είναι η αλήθεια κόπο να κάνουν έναν έλεγχο.
Όταν η πίεση του αέρα ενός ελαστικού δεν είναι η ενδεδειγμένη, στη συγκεκριμένη περίπτωση χαμηλότερη από το ιδανικό, τότε η επιφάνεια επαφής του με το οδόστρωμα μεγαλώνει. Αυτό έχει σαν συνέπεια την αύξηση της τριβής με την άσφαλτο, κάτι που με τη σειρά του αυξάνει τις απατήσεις σε ενέργεια, δηλαδή σε ορυκτό καύσιμο ή σε ρεύμα, ώστε το όχημα να ξεκινήσει από στάση αλλά και να διατηρήσει μια ορισμένη ταχύτητα.
Η αυξημένη παραμόρφωση ενός ελαστικού που δεν έχει σωστή πίεση, όταν περιστρέφεται ο τροχός, συμβάλλει και στην αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. Αυτός είναι ο λόγος που χρειάζεται να σπαταληθεί περισσότερη ενέργεια για κινηθεί ένα αυτοκίνητο με ορισμένη ταχύτητα, σε σχέση με ένα άλλο που έχει σωστές πιέσεις στα ελαστικά του.
Διαβάστε ακόμα :
Ακολουθείστε το UFight.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλα τα τελευταία μαχητικά νέα για το ΜΜΑ στο ufight.gr