aaaaaaaaaaaaaabbbbsgt4dhj99

To νούμερο 1 λάθος που κάνεις και δεν χάνεις λίπος !

on . Posted in Ufitness

aaabbjid4h

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbasdvzzzz6

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbnhu33339

Προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν τα καταφέρνεις;

Σήμερα θα σου αποκαλύψω ποιο είναι το λάθος που κάνεις και η ζυγαριά παραμένει στάσιμη.

Βασική αρχή της καύσης λίπους είναι ότι το σώμα σου πρέπει να ξοδεύει περισσότερη ενέργεια απο όση καταναλώνει. Αν θες να χάσεις κιλά πρέπει να τρως λιγότερες θερμίδες απο αυτές που χρειάζεσαι.

Πως θα πετύχεις αυτό το θερμιδικό έλλειμα;

1) Αυξάνοντας την σωματική σου δραστηριότητα μέσω γυμναστικής

2) Ελλατώνοντας τις θερμίδες που τρως

Το λάθος που κάνεις είναι ότι εστιάζεις στον πρώτο τρόπο και προσπαθείς να προκαλέσεις το θερμιδικό έλλειμα κάνοντας περισσότερη γυμναστική.

Πιστεύεις ότι κάνοντας πολλές ώρες γυμναστική και λιώνοντας στο τρέξιμο ή στον διάδρομο θα χάσεις κιλά και θα κάψεις λίπος. Η λογική σου είναι ότι όσο περισσότερο γυμναστείς, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψεις και άρα θα χάσεις περισσότερα κιλά.

ΛΑΘΟΣ!

Αν τρέξεις 1 μίλι θα κάψεις μόνο 100 θερμίδες. 100 θερμίδες είναι μια ψητή πατάτα, 2 κυβάκια τυρί η 4 σαρδέλες. Πρέπει δηλαδή να τρέξεις ένα ολόκληρο μίλι για να κάψεις αυτες τις μεριδούλες φαγητό. Και αυτό για 100 θερμίδες μόνο.

Σκέψου ότι για να κάψεις λίπος, ο γενικός κανόνας λέει ότι πρέπει να κόψεις τουλάχιστον 500 θερμίδες ημερησίως απο την διατροφή σου. Άρα αν προσπαθήσεις να κάψεις αυτές τις 500 θερμίδες και να δημιουργήσεις το θερμιδικό έλλειμα, μέσα απο την γυμναστική θα πρέπει να τρέχεις 5 μίλια κάθε μέρα. Κουραστικό και χρονοβόρο. Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbss33ssxx6

Άν νομίζεις ότι μέσω της γυμναστικής μπορείς να τρως ό,τι θέλεις και να σώσεις την κακή σου διατροφή ξέχασε το. You can't outwork a bad diet. Ακόμα και αν χτυπιέσαι 10 ώρες στο γυμναστήριο, αν αργότερα οι θερμίδες που τρώς είναι περισσότερες απο αυτές που χρειάζεσαι θα βάλεις κιλά και θα αναρωτιεσαι τι φταίει. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί πηγαίνουν γυμναστήριο και δεν βλέπουν το αποτέλεσμα που θέλουν στο σώμα τους.

Αφού κάνω τόση γυμναστική γιατί δεν χάνω κιλά; Αναρωτιούνται.

Γιατι δεν έχω 6 pack ενω γυμνάζω τους κοιλιακούς μου κάθε μέρα;

Και στην περίπτωση των κοιλιακών, αν θέλεις να έχεις διακριτούς κοιλιακούς το 99% οφείλεται στην διατροφή και μόλις το 1 % στην γυμναστική. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν κάνεις 3000 κοιλιακούς την ημέρα, θα έχεις δυνατούς κοιλιακούς αλλά δεν θα φαίνονται ποτέ σχηματισμένοι. Θα καλύπτονται απο το στρώμα λίπους που έχεις στην κοιλιά σου. Η λύση για να φανεί το six pack σου, είναι να κατεβάσεις το σωματικό σου λίπος σε πολύ χαμηλά ποσοστά και αυτό θα το πετύχεις αποκλειστικά μέσω της διατροφής. Ακόμα και αν δεν γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου ούτε μια φορά την εβδομάδα, αν το σωματικό λίπος σου είναι κάτω απο 10%, θα έχεις ένα απίστευτο 6 pack!

Ποια είναι η λύση ;

Αν θέλεις να δημιουργήσεις θερμιδικό έλλειμα και να χάσεις λίπος γρήγορα πρέπει να εστιάσεις στην ΔΙΑΤΡΟΦΗ σου και να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες απο αυτές που χρειάζεσαι.

Ένας απλός κανόνας είναι να κόψεις 500 θερμίδες ημερησίως απο αυτές που έτρωγες. Για παράδειγμα αν τρως 2000 θερμίδες, απο εδώ και πέρα τρως 1500.

Στην απώλεια λίπους τον κύριο ρόλο παίζει η ΔΙΑΤΡΟΦΗ και λιγότερο η γυμναστική.

Σκέψου τι είναι πιο εύκολο: Να τρέχεις 5 μίλια κάθε μέρα για να κάψεις 500 θερμίδες ή να κόψεις ένα μεγάλο γεύμα που αποτελείται απο 500 θερμίδες;

Το κλειδί λοιπόν για την απώλεια λίπους είναι η διατροφή και όχι η γυμναστική.

Μπορείς επι ένα μήνα να κάθεσαι στον καναπέ σου και με υποθερμίδική διατροφή να καις λίπος σαν τρελός!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbsefg34dgnnn

Απο την άλλη μπορείς να γυμνάζεσαι 5 ώρες την ημέρα και να μην χάνεις λίπος! Την διαφορά στο βάρος σου δεν θα την κάνει τόσο η γυμναστική, αλλά η διατροφή. Προτείνω να κόψεις την γυμναστική και απλά να ελαττώσεις το φαγητό σου για να χάσεις λίπος;

ΟΧΙ!

Αν σταματήσεις την γυμναστική και απλά ελαττώσεις τις θερμίδες σου θα αδυνατίσεις, αλλά το σώμα σου δεν θα έχει ωραία σύσταση. Θα είσαι απλά ένας αδύνατος χωρίς μυικότητα και μυικό διαχωρισμό. Θα είσαι ένα ξερακιανό πλάσμα. Μόνο με την γυμναστική μπορείς να χτίσεις μυες. Επίσης κόβωντας την γυμναστική θα φτάσεις πιο αργά στον στόχο σου και η γράμμωση θα αργήσει να έρθει, γιατι η γυμναστική επιταχύνει τον μεταβολισμό και τις καύσεις.

Η γυμναστική είναι απαραίτητη, αλλά παίζει μικρότερο ρόλο στην καύση λίπους. Τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η διατροφή. Φαντάσου ότι η διατροφή είναι η φωτιά και η γυμναστική τα ξύλα που ρίχνεις για να ενισχύσεις και να διατηρήσεις την φωτιά.

Αν θες να χάσεις λίπος μην ξανακάνεις το λάθος να κοπανιέσαι με τις ώρες στην γυμναστική,πιστεύοντας οτι θα χάσεις κιλά.

Εστίασε στην διατροφή σου, κόψε 500 θερμίδες τη μέρα και παράλληλα με αυτό γυμνάσου εντατικά και το λίπος θα λιώσει σαν βούτυρο.

πηγή : ultrabody.gr

Διαβάστε ακόμα :  Πριν μπεις στο ρινγκ : Οι τρόποι να αντιμετωπίσεις το άγχος !

Γιατί κάθε άντρας πρέπει να σηκώνει βάρη : 5 λόγοι να ξεκινήσεις αμέσως!

Το ΚΟΥΜΠΩΣΕ : Νοκ άουτ από Στοφορίδη μέσα σε 25 δεύτερα ! (ΒΙΝΤΕΟ)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbsg4hjjj777f

aaabbhu6e