final fight championship 28 athens 11 march

aaaaaaaaaaaaaabbbbsgt4dhj99

Βάρη και μαχητικά σπορ πάνε μαζί ;

on . Posted in Ufitness

aaabbjid4h

aaaaaaaaaaaaaaabbbbaseg3hh77

aaabean200

Γράφει ο  Νικόλαος Μαλιάτσης 

Παλιότερα θυμάμαι ότι ήταν απαγορευτικό να κάνεις βάρη όταν έκανες πολεμικές τέχνες και ιδιαίτερα κάποιο μαχητικό σπορ όπως η πυγμαχία ή το KICK BOXING.

Ένας μύθος που υπάρχει και σήμερα σε πολλούς παλιούς προπονητές, ακόμα και όταν βλέπουν ότι όλοι οι μεγάλοι αθλητές των μαχητικών σπορ κάνουν βάρη.

Ο Μπρούς Λη ήταν από τους πρώτους που έβαλαν τα βάρη μέσα στη προπόνηση των πολεμικών τεχνών.

Ας δούμε όμως από που ξεκίνησε αυτός ο μύθος.

Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την προπόνηση με βάρη με το BODYBUILDING και νομιζουν ότι αν κάνουν βάρη, την επόμενη μέρα θα ξυπνήσουν σαν τον Αρνολντ Σβαρτενεγκερ.

Στην πραγματικότητα.με τα βάρη μπορείς να κάνεις πολλές και διαφορετικές προπονήσεις που δεν έχουν να κάνουν άμεσα με το BODYBUILDING. π.χ. Προπόνηση δύναμης, μυικής αντοχής, τενοντική προπόνηση, κ.α.

Ένας αθλητής των πολεμικών τεχνών, καλό είναι να κάνει προπονήσεις με βάρη με ποικιλία για να έχει όλα τα οφέλη από την άσκηση.

Οι βασικές ασκήσεις να είναι πάντα με ελεύθερα βάρη και καλύτερα με αλτήρες για να ενεργοποιούμε και τους ισορροπιστές μυες.

Στο τέλος θα πρέπει να κάνει πάντα στατικές διατάσεις.

Αν κάνει όλες τις ασκήσεις με πλήρη κίνηση, σωστά και μαζί με τις διατασεις, όχι μόνο δεν θα έχει πρόβλημα ωστε να γίνει πιο δύσκαμπτος, αλλά θα αυξήσει την ελαστικότητα του, την αντοχή, την ταχύτητά του και θα μειώσει δραματικά τις πιθανότητες τραυματισμού.

Βεβαια το κάθε ειδος προπόνησης από αυτά, θέλει προσοχή ώστε να γίνει σωστά και να είναι προσαρμοσμένο πάνω στο δικό μας σώμα. Ειδικά αν κάνουμε κάποιο δυναμικό άθλημα και έχουμε προετοιμασία για κάποιον αγώνα. Το ιδανικό θα είναι να γίνει με κάποιον σωστό προσωπικό προπονητή , αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο.

πηγή :  http://nicolaosmaliatsisrazos.blogspot.gr/

aaabbhu6e