thomas smiaris banner 1

athlon banner 1

aaaaaaaaaaaaaabbbbsgt4dhj99

Τροφές για να χτίσεις μυϊκή μάζα !

on . Posted in Ufitness

aaabbjid4h

aaaaaaaaaaabbbaswfdaw2g66

aaabean200

Η διατροφή είναι αδιαμφισβήτητα απαραίτητη για να αποκτήσουμε ένα μυώδες και γραμμωμένο σώμα.

Παρακάτω θα διαβάσουμε κάποιες τροφές υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης, οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν πολύ στην αύξηση μυϊκής μάζας. Μπορούμε να επιλέγουμε μια από αυτές για να προσθέτουμε στο κάθε γεύμα μας.

Στήθος κοτόπουλο: Πλούσια πηγή πρωτεΐνης

Το στήθος κοτόπουλο είναι από τις πιο πλούσιες πηγές πρωτεΐνης και δεν έχει σχεδόν καθόλου λιπαρά.

Αυγά: Το ασπράδι αυγού μας δίνει την καλύτερη ποιότητα πρωτεΐνης

Τρώμε άφοβα ασπράδια αυγού αν θέλουμε όγκο στους μύες μας και ποιότητα ταυτόχρονα.

Μπορούμε να τρώμε και τους κρόκους οι οποίοι μας δίνουν πολλές βιταμίνες και πολλή πρωτεΐνη, με μέτρο όμως γιατί έχουν λιπαρά και χοληστερόλη.

Σολομός: Πολύτιμη τροφή με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά ωμέγα-3

Η σολομός εκτός από την πρωτεΐνη που μας προσφέρει έχει πάρα πολλές ιδιότητες και διατροφική αξία, βοηθά πολύ στην υγεία μας.

Μοσχάρι: Η καλύτερη φυσική πηγή κρεατίνης

Για καλύτερα αποτελέσματα να προτιμούμε το φιλέτο μοσχαριού, έχει λιγότερα λιπαρά και είναι καλύτερο στην υγεία μας.

Τυρί cottage: Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης όρου γάλακτος

Μια από τις καλύτερες τροφές για χτίσιμο των μυών μας, ένα φλιτζάνι cottage μας δίνει 3 γραμμάρια λεύκινη και 30 γραμμάρια πρωτεΐνη.

Τόνος: Άλλη μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης

Εκτός από την πρωτεΐνη που μας δίνει, είναι και μια καλή πηγή λεύκινης, έτσι βοηθά πολύ στην αύξηση της μυϊκής μας μάζας.

aaabbhu6e

aaaaaaaaaaaabbbefs