protonotarios 20208

Επτά ασκήσεις που πρέπει να κάνει ο μαχητής για να αντέχει στο ρινγκ !

on . Posted in Ufitness

aaabbjid4h

aaaabbbhfcvj99

aaabean200

Δείτε 7 ασκήσεις που θα πρέπει να κάνει ο κάθε μαχητής προκειμένου να μπορεί να αντέχει σε κάθε πρόκληση στο ρινγκ.

Πήγαινε για τρέξιμο

Το πρώτο πράγμα που σίγουρα πρέπει να κάνει είναι να τρέχει ώστε να βελτιώσει την φυσική του κατάσταση και το cardio. Όσο και να το μισεί κανείς πρέπει να το κάνει γιατί είναι το άλφα και το ωμέγα.
Δεν υπάρχει μία τεχνική και μόνο που θα σου δώσει την νίκη. Πρέπει να προπονείσαι σκληρά και με διάρκεια.

Κάνε speedbag

Σε αντίθεση με την ονομασία δεν βελτιώνει την ταχύτητά σου, αλλά σε βοηθά εξαιρετικά να δουλέψεις τους ώμους σου, τον συγχρονισμό και τον ρυθμό σου. Προσπάθησε να το χτυπάς για 5 λεπτά συνεχόμενα και ταυτόχρονα να κάνεις μικρά πηδηματάκια στα δάχτυλα του ποδιού σου. Έξτρα βοήθεια στο cardio. Επίσης να την έχεις στο ύψος του σαγονιού σου ή στο ύψος που είναι τα μάγουλά σου.

Goblet Squats (Κάνε βαθιά καθίσματα με βάρη)

Mε την βοήθεια kettlebell ή χρησιμοποιώντας βάρη κάνεις βυθίσεις. Μια άσκηση που είναι πολύ σημαντικό να έχεις την σωστή στάση σώματος ώστε να πετύχει και να γυμνάσει όπως πρέπει τα σωστά σημεία. Δύσκολη, επώδυνη που δεν είναι για τεμπέληδες το μόνο σίγουρο, αλλά με πολλά οφέλη αν επιμείνεις.

aaaabbbasegvfs

Κάνε shadow boxing

Αυτό που πρέπει να κάνεις κάθε μα κάθε μαχητής. Εξάσκησε τους συνδυασμούς σου, τον τρόπο με τον οποίο κινείς τα πόδια και την βάση σου. Εξαιρετικός τρόπος για να εξασκήσεις και να προετοιμάσεις πέρα από το σώμα σου και το μυαλό σου μιας και αυτοσυγκεντρώνεσαι σε σένα τον ίδιο.
Προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον 3 πεντάλεπτους γύρους. Ακόμα μπορείς να κρατάς βαράκια στα χέρια σου ώστε να γυμνάζεις τους ώμους σου καθώς ρίχνεις γροθιές.

Κάνε push ups για τους ώμους :

Βάλε τη λεκάνη σου ψηλά ώστε το σώμα σου να κάνει το γράμμα Α (άλφα), τα δάχτυλα των χεριών σου να δείχνουν απέναντι, βάλε το σαγόνι στο στήθος σου και απομόνωσε τους ώμους σου κάνοντας αυτά τα push ups. 5 σετ των 20 push ups είναι το ιδανικό.

Barbell Twists (Στροφές με μπάρα) :

Κράτα σταθερά πόδια και κεφάλι και γύρνα τη μέση σου δεξιά και αριστερά χρησιμοποιώντας μπαρα με κιλά. Θα αισθανθείς να γίνεται τρομερή δουλειά στους κοιλιακούς (ιδιαίτερα τους πλάγιους), ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάς να αναπνέεις σωστά. Μια άσκηση που προσομειάζει την στάση που παίρνει το σωμα σου ρίχνοντας γροθιές, δυναμώνοντάς το.

Πήδα σχοινάκι με υψηλή ένταση :

Βοηθά στο να αναπτύξεις και να βελτιώσεις τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα πόδια σου μέσα στο ρινγκ καθώς και στον συγχρονισμό σου. Το κλειδί για να ρίξεις μια γροθιά δυνατά είναι να έχεις γερή σταθερή βάση. Κινώντας τα πόδια σου με τον σωστό τρόπο σε βοηθά στο να χτυπάς καθαρά και με δύναμη, καθώς και να αποφεύγεις τις γροθιές που έρχονται κατά πάνω σου. Πηδώντας γρήγορα σκοινάκι αποκτάς εμπιστοσύνη πως μπορείς να κινηθείς γρήγορα και στο ρινγκ. Κάνε σχοινάκι σταθερά για ένα λεπτό ώστε να συμπληρώσεις συνολικά 15 λεπτά ή για 6 λεπτά σε πιο γρήγορη ένταση.

Video :

aaabbhu6e

 aaaabbnud4d11