aaaaaaaaaaaaaabbbbsgt4dhj99

Τα βαράκια δεν κάνουν καλό μόνο στο μυϊκό σύστημα !

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbshrgj66Η άρση βαρών δεν έχει συσχετισθεί ιδιαίτερα με την εξυπνάδα. Όμως μια νέα μικρή αυστραλιανή επιστημονική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το δυνάμωμα των μυών -π.χ. με βαράκια- κάνει καλό στον εγκέφαλο και απομακρύνει την πιθανότητα άνοιας.

10 Κανόνες Διατροφής για ανάπτυξη μυϊκής μάζας στο μέγιστο!

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaaaaaabbbsetg33h6Προπονείστε αλλά ακόμη να δείτε τα μυϊκά σας κέρδη; Ο λόγος θα μπορούσε να είναι το σχέδιο διατροφής σας. Καθαρίστε τη διατροφή σας και μάθετε πώς να προσθέσετε μυϊκή μάζα με τις πιο κάτω συμβουλές διατροφής.

Η άσκηση είναι διέξοδος και όχι ‘’παπάτζα’’ του καλοκαιριού !

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaabbbn3324dΈνα από τα βασικά χαρακτηριστικά της σημερινής εποχής, από εκείνα που συνθέτουν το πολιτισμικό και πολιτιστικό σύνολο της κοινωνίας μας, είναι η ταχύτητα σε διάφορες μορφές της και σε διάφορους τομείς της ζωής μας.

Πόσο σημαντικές είναι οι ασκήσεις με το βάρος του σώματος στα μαχητικά!

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaaaaabbbnnss3ss55dΠοιός τύπος άσκησης με αντίσταση είναι ο καλύτερος για αθλητές πολεμικών τεχνών; Τα λάστιχα, τα ελεύθερα βάρη, τα δράμια (Kettlebells), ή οι ασκήσεις με το σωματικό μας βάρος;

7 σημαντικές τροφές για να χτίσεις μυς !

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaabbbnx2ss6Το χτίσιμο των κοιλιακών ξεκινά πολύ πριν ξεκινήσετε το γυμναστήριο. Η ανάπτυξη των μυών απαιτεί μια φόρμουλα με βάση το να πίνετε άφθονα υγρά και να τρώτε τα σωστά, πλούσια σε ενέργεια, τρόφιμα μαζί με την άρση βαρών.