aaaaaaaaaaaaaabbbbsgt4dhj99

Fitness : 5 κανόνες για αύξηση της σωματικής μυϊκής μάζας

on . Posted in Ufitness

fitness ufightΕάν προσπαθείτε να προσθέσετε μυϊκή μάζα, η προπόνηση με βάρη είναι κάτι το απαραίτητο. Πολλοί είναι που πιστεύουν ότι αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται για να προστεθεί μυϊκή μάζα στο σώμα. Έτσι κι αλλιώς μπορείτε πραγματικά να αισθανθείτε τους δικέφαλους σας να μεγαλώνουν μετά από έντονο σετ κάμψεων δικεφάλων.

Η διατροφή και θερμίδες του Anthony Joshua λίγο πριν τη μάχη με Klitschko !

on . Posted in Ufitness

anthony joshua διατροφηΟ Anthony Joshua βρίσκεται σε στάδιο εντατικότατης προετοιμασίας για τον Wladimir Klitschko στις 29 Απριλίου και εδώ σας έχουμε κάποιες πληροφορίες και το πόσες θερμίδες λαμβάνει καθημερινά για να ανταπεξέρχεται και τι τρώει.

Σωματοδομή: Aπό τι εξαρτάται;

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbasdfw3xxx555dΤο ανθρώπινο σώμα αποτελεί αντικείμενο επιστημονικής μελέτης για πάρα πολλά χρόνια. Το μεγαλείο και η ποικιλία του, ακόμη και σήμερα, εντυπωσιάζουν. Ξεκινώντας από απλά κύτταρα οδηγούμαστε, μέσω ιστών και οργάνων, στον πολύπλοκο και σοφό ανθρώπινο οργανισμό.

Προπονητικά συστήματα και μέθοδοι για ανάπτυξη Μυϊκής Μάζας

on . Posted in Ufitness

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbsaeg3srhg6Από την δεκαετία του '70 που το bodybuilding άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλές μέχρι και σήμερα έχει αναπτυχθεί πληθώρα μεθόδων και προπονητικών συστημάτων για τη μυϊκή υπερτροφία, γεγονός που...